Wednesday, February 3, 2010

ku rindu belaiannya..

waktu kecil ku dia menjadi teman..
setiap air mata ku di tahannya agar tidak jatuh berguguran..
setiap rengekan ku di pujuknya tanpa rasa lesu..
waktu tidur ku, di hiasi dengan dodoiannya..
agar aku rasa selesa dan selamat..
agar setiap mimpi ngeriku menjadi indah..

ku rindu suara itu..
yang mengajar ku bertatih..
yang memujuk ku sewaktu aku merajuk..
hampir setiap masanya, sentiasa bersama ku..

aku rindu akan belaiannya..
tangan lembut dan lemah membelaiku..
mengucup pipiku sebelum tidur..
mengusap kepala ku di waktu aku tidur..
hampir tiada masa untuk dirinya..

aku rindu akannya..
aku rindu dan sentiasa rindu...

1 comment:

Enn Ess said...

rjen2lah telefon ibu ayah.
jgn waktu kesempitan nak ingat.

doakan mereka selalu.

:)

Post a Comment

sorak sorai

Followers

⎝⋋⏝⋌⎠